Jävla sopa!

Jag är mitt uppe i en flytt. Jag är mitt uppe i en tentaperiod. Jag är mitt uppe i en hög med sopor!

Att flytta genererar allt som oftast en smärre hög med avfall. Avfall som man naturligtvis vill bli av med, på bästa möjliga sätt. För mig innebär bästa möjliga sätt att gå ut i trappuppgången och slänga mina soppåsar i sopnedkastet.

Det är inte så lätt när det ser ut så här när man öppnar luckan...



Jag försökte trycka ner skiten, men det gick inte. Tydligen sträcker sig sophögen ända ner till soprummet och vidare uppåt, för jag såg heller ingen ändå uppåt på det. Jag gick heller inte upp en trappa för att se hur det såg ut där. Jag sparade istället mina soppåsar i lägenheten bland all annan bråte.



Kommentarer
Postat av: Andy

Haha xD Lite illa läge va? :P

2009-03-19 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0