Ja vad säger man

Nu har jag två veckor på mig att hitta nytt boende.

Det är vattenskador i hela huset jag bor i och renoveringarna kommer att starta så fort som möjligt, och jag ska va ute senast 1/4. Renoveringarna gör nämligen att lägenheten blir obeboelig och jag skulle då få en evakueringslägenhet fram till dess att kontraktet går ut några månader senare. Med andra ord en flytt två gånger på två månader = nej tack!

Så jag kom överrens med Väsby Hem och första hands kontraktsinnehavaren att kontraktet bryts redan den 1/4. Vilket innebär att jag bara behöver göra en flytt - förhoppningsvis. Nu gäller det ju bara att få tag ett nytt boende... That's the easy part, ey? Ja det hoppas jag!

En annan överraskning var ju tvättmaskinen också :p

Kommentarer
Postat av: Nina

Fråga mig jag satte dit den :)

2009-03-12 @ 18:57:25
Postat av: Carro

Du kanske är i behov av den i nästa lägenhet, gör mig ingeting isf ;)

Annars kanske nån som läser här vill köpa en tvättmaskin? :P

2009-03-12 @ 21:15:19
Postat av: Anja

Kan inte du höra med dom som har hand om studentlägenheterna i Kista galleria då? Min brorsa bodde där förut och det var as schysst :)

2009-03-13 @ 09:21:04
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: t00b

Anja - det är sjukt långa väntetider dit :(



Carro - Nej det behövs nog inte för det blir nog ingen lägenhet, utan möblerat rum :p

2009-03-13 @ 10:14:35
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0