Det börjar ordna till sig

Jaa jag vet att jag varit slarvig på att skriva här. Men till viss del skyller jag det hela på Facebook ^_^ Facebook har en massa roliga saker och man kan titta på massa roliga bilder.

Hur som helst, mitt lilla rum börjar ordna till sig något. Jag har införskattat en bokhylla till, en kyl och frys står i köket och är min, bara min.Det är fortfarande trångt, men ändå mysigt. Jag ska så småningom se till att ni får se lite bilder på mitt nya hem. I alla fall mitt rum, den övriga lilla "misären" får ni inte se.

För inte så länge sen köpte jag Berocca istället för de andra vitaminberikade brustabletterna. Berocca ska vara skitbra. Men varför har jag då ändå gått och blivit krasslig efter knappt 10 dagar? Vill inte, kan inte och behöver verkligen inte vara sjuk nu. Det inkräktar sååå på mitt liv.



Kommentarer
Postat av: knyttsak

Facebook är ondska!!!

2009-04-19 @ 13:26:20
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0