Vart tog den rosa lilla pennan vägen?

Det blir mycket studier nu framöver. Jag är i full gång redan och lär mig massor av nya saker. Pluggandet tar tid dock. Inskränker på mitt annars så härliga latande. Att lata sig i sängen framför TV.n är ju lite av en favoritsysselsättning. Sen jag skaffade mig en laptop har det ju bara blivit ännu smidigare, för nu kan jag ligga i sängen och titta på TV, och ha datorn i knät samtidigt.

Det gör ju även att jag kan plugga i sängen, vilket jag allt som oftast gör. Det är väl inte alltid en fördel att göra det. Sängen blir belamrad med allsköns grejer, mest skolböcker och sånt som jag behöver ha i närheten. Ty det är ju allt för jobbigt att resa sig ur sängen och hämta något.

Till mina studier hör min rosa understrykningspenna. Den har jag för att stryka under de allra viktigaste orden och meningarna i mina böcker. Utan den är jag intet. Den har dock en väldans bra förmåga att försvinna hela tiden. Så är det när sängen har för många veck att gömma sig i. Kan ju bero på att det är stökigt i sängen iofs.


                                                                      Min arbetsplats                                                                                        
              
                                                                                                                   Den lilla pennan

Det märks varför den lilla pennan så lätt försvinner va?



Kommentarer
Postat av: Jessica

HALVA sidan ser ju iallafall bäddad ut!;-)

2009-01-26 @ 17:36:59
Postat av: t00b

Alltid något ju! ;)

2009-01-26 @ 20:18:13
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0