Träningskläder?

Har funderat att investera i lite träningskläder när CSN-bidraget dyker upp här snart. Bland annat i ett par löparbyxor (tights) och en pulsklocka, för att kunna få ut det mesta av konditionsträningen. Så jag satte mig ner och bläddrade igenom Gymgrossistens utbud av just träningskläder.

Då hittar jag en produkt som jag har svårt att förstå vad den gör i kategorin "träningskläder" och varför någon över huvud taget ens funderar över att ha den på sig när man tränar. "Not a product for pencilnecks!", innebär det att man har den för att träna nackmusklerna eller? =)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ha ha ha! Väldigt kul faktiskt!:-)

2009-01-12 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0