Tandläkardags

Efter lite drygt ett års väntan har jag äntligen blivit kallad till käkkirurgiska kliniken på Karolinska universitetssjukhuset. Nu ska visdomstanden opereras bort. Kostnad för detta - ca 3600!

Shit, det kommer bli en dyr tand. Tandfen lämnar ju bara en femma för en tand, så jag går ju back 3595 kronor på det här. Nåja, 3000 behöver jag ju bara betala själv, resten ska ju staten betal. Men 3000 är ändå 3000.

För att återväcka ert minne om min träliga tand. Den växer konstigt.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit! Snacka om sne rackare! Ingen höjdare ju! Och dyr med... Glasögonen ser för övrigt fina ut! Ser fram emot när du lägger ut en bild med dem PÅ dig!:-)

2009-01-26 @ 22:34:31
Postat av: Anja

Okej, det där ser INTE skönt ut. Den liksom växer in i dina andra tänder. Huuu. Hoppas mina visdomständer är snälla mot mig :S Och 3000:- för att ta bort en tand?! Dom skäms inte :p



Sedan tycker jag att du ska lägga upp en bild på dig när du har dina nya brillor ^^

2009-01-27 @ 19:32:39
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: t00b

Med stor sannolikhet kommer det dröja ett litet tag innan det kommer bilder på mig i glasögon ^_^ Kanske om jag har uniformen på mig samtidigt ;)

2009-01-27 @ 20:45:39
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Michelle

En sådandär tand hade jag också men jag fick ta bort den det gjorde skit ont, kunde inte äta riktigt på flera dagar..

2009-02-22 @ 14:58:27
URL: http://michelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0