Nya brillor

Ja då har glasögonen trillat ned i brevlådan. De är ju rätt snygga, när de inte sitter på min näsa. Men jag har ju inte tänkt att ha dem så fruktansvärt ofta. Förhoppningsvis blir det linser istället. Så här skarpt har jag inte sett på mer än två år...

Men vänsterögat verkar fortfarande inte vilja vara med riktigt. Trots att jag har den styrkan som optikern rekommenderade ser jag inte mycket bättre. Något bättre bara. Det får mig ju att fundera på om något är fel på det ögat. Jag har fortfarande svårt att läsa med det ögat. Höger är riktigt bra, om mna jämför med hur det är utan korrektion. Nu har jag tre månader på mig att ta ställning för om jag ska skicka tillbaka dem eller inte.

Får väl testa och se...


Så här ser de ut när de inte sitter på min näsa. Risken att ni får se dem på mig kommer att vara väldigt liten.





Kommentarer
Postat av: Zombie

Visa bilder :D

2009-02-02 @ 06:50:31
URL: http://www.voodoobunny.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0