En bra dag idag

Förutom att jag började andra terminen på PHS idag och träffade vår fadderklass som var helt underbar, så har jag pressat mig igenom bänkpressprovet med godkänt resultat. Det var i och för sig inget prov idag, men nu vet jag att jag skulle klara det om det var ett. Nu gäller det bara att öka pumpen lite så jag klarar av 3 set =)

I morse var jag på S:t Eriks ögonsjukhus och träffade kirurgen igen. Den här gången var det bara en efterkontroll, tack och lov. Vi skrattade lite åt hela min situation, speciellt när kirurgen sa "efter sju svåra tilltag, 14 undersökningar, bla bla bla...". Jaa nåt i den stilen, utan en massa bla:n. Hur som helst, ett nytt återbesök i augusti, som med stor sannolikhet inte kommer att leda till någon ny operation.  Höger öga är ju lite närsynt fortfarande, men "det är bra med marginal" enligt Dr Montan. Marginalen ska tydligen vara bra att ha om 16 eller så år, när ålderssyntheten träder in. o_0

Nu ska jag beställa hem lite prov på glasögon.... Det ska inte bli en höjdare att få ha glasögon igen. Fast har jag tur så ökar bara min sexappeal... Jag och Sean, liksom.... ;)



Skulle kunna vara jag om 50 år. Fast jag vill ha mer hår, och absolut
inte ett sånt fånigt leende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0