"Det är bättre med barnarbete..."

Var och fikade med Anders idag. Vi gick inte till det gamla vanliga stammis-haket eftersom Anders tycker att de kan bli lite för påträngande där. Så det fick bli det där andra fiket istället.

Anders tar en kaffe som vanligt, och jag en Cola, som vanligt.... Men... Nej... "Vi har ingen Cola." Va!?

Ett fik utan Cola? Va är det för ett jävla fik?

"Vi har ekologiska juicer." Öhhhh... Jisses. Ekologiskt är helt och hållet mot mina principer, vilket jag säger till tjejen bakom disken. Helt klockren motkommentar hon fäller - "Det är bättre med barnarbete då!" Jaa det är det faan, säger jag...

Så det blev en ekologiskt odlad juice utspädd med grönt te. Luktade schampo, och smakade därefter. 35 jävla spänn skulle de ha för den.

Barnarbete är bättre, för det är faan så mycket billigare!



Det är faktiskt en liten pojke på bilden. Så den här produkten har också använt sig av barnarbete, så det så!



Kommentarer
Postat av: MissSnigel

Hahaha, varför spädde du ut den med te?

Håller inte riktigt med dej om det där med barn arbetet. :P Men jag kan hålla med om att det är helt kasst att inte ha cola på ett fik.

Men te?! Jag fattar det verkligen inte, skulle man gör så eller?

Och föresten du som ska bli polis, du ska väl inte dricka cola. ;P Hahaha

2008-09-15 @ 23:17:02
URL: http://misssnigel.blogg.se/
Postat av: Klas

Haha.. Låter som ett perfekt fik för dig. Du får ta med dig Eco-nördarna från i sommras dit nån dag. Kram

2008-09-16 @ 18:24:45
Postat av: t00b

Hahaha, jag tänkte faktiskt på dem när jag var där.. Därför jag flikade in att det var mot mina principer ;)

2008-09-16 @ 18:59:20
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: MissSnigel

Det lät ju skit äckligt! Gå inte dit nåmer. :P Haha.



Nä man gör ju inte det. :( Saknar söta lilla ö-vik, där man iallfall kommer lite längre på samma summa. :P

Jag köper inte jeans för 1500, don't got the money. Skulle nog inte göra det ialfall, för det finns precis lika snygga jeans för sjukt mycket mindre pengar.



Haha, men alla poliser äter ju munkar. ;)



Kritiken tas bara posetivt. :) Tycker det är bra att du säger till, jag vill ju att man ska kunna läsa vad det står, och jag har faktist tänkt på det jag med, får se vad jag gör åt saken.

Det är ju bara det att jag tycker att stilen på texten är så snygg. :P Men jag kanske hittar någon annan som är lite lättare att läsa som faller mej i smaken.

Om jag skulle göra den vit skulle det vara bättre då? :)

2008-09-16 @ 20:26:32
URL: http://misssnigel.blogg.se/
Postat av: MissSnigel

Vad har du gjort med dina ögon föresten eftersom att du har poererat dom så många gånger?

Om jag får fråga. :)

2008-09-16 @ 20:33:04
URL: http://misssnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0