Glass och frukt

Efter nästan två dagar med feber har jag inte direkt ätit någonting. För att få igång systemet igen har jag ätit frukt och glass. Ananas, honungsmelon och glass åkte jag och köpte på ICA idag. Jag blev mätt och belåten och fick mer ork. Jag har ingen feber längre, men är stel o kroppen och har ont i halsen fortfarande. Men jag är ju frisk igen.

Nu är det hög tid att plugga lite inför imorgon. Det är jobbigt när det är så långt mellan lektionstillfällena i vissa ämnen, man liksom glömmer bort vad man ska ha gjort till nästa gång. Så nu sitter jag här i sista stund och löser några uppgifter. Ingen höjdare det inte. Det blir desto mer pluggande i helgen, eftersom det är tenta snart.



Kommentarer
Postat av: Zombie

Du får ett retroaktivt "Krya på dig!"

Och nu mår du bättre, så det var säkert min förtjänst :)

2008-10-23 @ 09:14:47
URL: http://zombiefied.blogg.se/
Postat av: Linn

Frukt är alltid bra =)



Honung också. Honung innehåller massa antiseptiska ämnen, så det är bra att ta en sked honung varje morgon i förebyggande syfte =)



Hoppas du blir helt frisk snart!

2008-10-25 @ 10:58:52
URL: http://knyttsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0