En dyr festkväll

Igår var det fest med basgruppen. Hemma hos Leffe i Sickla Udde. Det blev en riktigt kul kväll, med många skratt och alldeles för mycket sprit. Leffe hade två underbara hundar, varav en var väldigt förtjust i franska kyssar. Vilket jag blev varse med råge kan jag säga.

Hemvägen var ju inte lika skojig. Jag råkade sumpa mitt SL-kort som gällde året ut. Nu får jag hoppas att någon vänlig själ har hittat det och lämnat in det så jag kan få tillbaka det. Kostade mig liksom nästan 1800 spänn och ett nytt nu skulle kosta över tusenlappen. Känns inte som om jag vill hosta upp de pengarna. Men måste jag så måste jag.

Ringde SL-kundjtänst två gånger inatt, för jag var inte nöjd med svaret jag fick. Bägge personerna jag pratade med var skitdryga och sa att jag får köpa ett nytt. Det går inte att spärra det gamla heller, vilket är riktigt dåligt. Vi får väl se om jag skriver nåt mer om det här.

Nu avslutar jag med en härlig hångelbild på mig och Gracie!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0