Svåra göromål

Så här efter några dagars nedsatt rörelseförmåga kan jag bara konstatera att livet inte är lättare med endast en vänsterarm att använda sig av. Jag har hittat massa med saker som är avsevärt svårare att utföra:

Klä på sig
Tvätta sig
Torka sig
Borsta tänderna
Knäppa knappar
Äta
Öppna flaskor med skruvkork
Öppna konservburkar
Hålla i en väska samtidigt som jag ska visa upp pendelkortet

Ja listan kan göras lång. Nu väntar jag i alla fall på att läkaren på studenthälsovården ska kontakta mig så jag kan åka dit och få det här kollat på, och även göra någon form av skaderapport.

Tur att jag kan läsa i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Anja

Naaw ;< Låter inte som att det är det skönaste du har gjort med armbågen precis. Och den där jättetjocka nålen låter motbjudande också, gör inte sånt sjukt ont? I alla fall, krya på dig! stor kram

2008-11-10 @ 19:34:16
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Klas

ojojoj... synd om dig :) Think Happy.. så löser sig det mesta..

2008-11-10 @ 19:48:00
Postat av: Anja

Alltså, filmen är inte så mycket Bond, inga coola prylar och sånt där, men för att vara en action film så var den bra =)

Jag har inget emot att folk kör sakta om dom har en anledning till det, sånt har jag absolut förståelse för. Men om exempelvis nån ska svänga nånstans och det kommer mötande bil som är långt ifrån, så kan dom i lugn och ro svänga utan att det nödvändigtvis behöver uppstå en farlig situation, men istället ska dom vänta tills bilen kört förbi. Om du förstår vad jag menar? Sjävklart ska man inte göra någon manöver med bilen om man känner sig osäker, men i de flesta fallen jag blir irriterad över så finns det absolut inget att oroa sig för. Listan kan bli lång om jag ska förklara olika situationer, men jag hoppas att du förstår vad jag menar ^^ Sen är gotlänningar allmänt dåliga på att köra bil, det är många som har sagt, haha.

Och jo, jag håller med dig, i sverige så har många djur säkert mycket bättre än vad vissa gamla har. Vilket är tragiskt. Men i USA behandlar dom hundarna som skit, vilket fick mig att reagera som jag gjorde.

Oj, vilket långb kommentar det blev xD

2008-11-10 @ 21:27:44
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/
Postat av: Carro

Då ska jag inte ens föreslå att du ska byta däck på din bil då ;)

2008-11-10 @ 22:46:31
Postat av: t00b

Du fick med däcken i alla fall? :D



Haha, nej det är inte läge att byta dem än på en vecka, MINST ;)

2008-11-11 @ 10:40:08
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Anja

Tusen tack! :D

2008-11-11 @ 17:05:57
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0