Först ner sen upp

Det är knappt så jag har vågat skriva om det här den senaste tiden. Men nu är det helt okej igen.

Fonderna sjönk rätt bra ett tag, och var nere på samma nivå som när jag köpte, och det var lite oroväckande. Jag ville ju inte få höra "vad var det jag sa" från er ju! Men nu ligger den bra till igen på cirka 12 kronor per andel. Nu kan det ju bara bli bättre och bättre.

Det var länge sen jag skrev över huvud taget nu, men jag har ju varit borta. Det kommer förhoppningsvis skrivas mer i veckan här.



Kommentarer
Postat av: Zombie

Aktierna har gått upp också! Jag är glad, jag slipper få panik varje gång jag kollar min portfölj ^^ Med tanke på att jag har 30k i restskatt som skall betalas om en månad så är jag inte så missnöjd över det hela ,)



Kul att du är tillbaka, vi behöver mer Tobbe i vardagen :)

2008-11-04 @ 20:33:26
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0