Filip och Fredrik

Stod och väntade utanför Wayne's coffee på Kungsgatan. Skulle in och fika lite. Vid biografen stod Filip och Fredrik och var allmänt högljudda och spelade in något. Jag stod där allmänt oskyldig, med en ryggsäck på ryggen och tjuvlyssnade lite. De pratade på engelska, och utbryter helt plötsligt "he's got a backpack" och börjar sen gå åt mitt håll...

"Shit!" är det första jag tänker... Dra för f**n inte in mig i nåt här nu... Som tur var pratade de om något helt annat. Men tänk om... Nåja, det var de kändisarna...

Nu har jag inget mer skoj att berätta.



Kommentarer
Postat av: Anja

Haha, jag är inte så värst pansar idag efter alla goda muffins och dyl! ;) Och ja, skola suger för tillfället! ;< Hur mår armbågen?

2008-11-13 @ 22:34:46
URL: http://ingenrubrik.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0