Uppdrag - Produkttest

Edit 23/5 23:48

Har fixat och trixat med, vad jag tror är en skojig, vinjett. Tycker ni inte att den är skojig och fin, utan ful och dum så säg till så jobbar jag med något annat istället =p






____________________________________________________________________________________


De mest populära bloggarna handlar om produkter. Mode och produkter. Bloggarna tjänar pengar på att skriva om produkterna de har testat. Nu tänker jag göra samma sak. Jag kommer att skriva om alla (läs: så många jag orkar och har råd/lust att testa) produkter jag använder. Är ni intresserade av en produkt, men inte vill köpa den för att ni inte vet om den ger resultat, be mig prova. Sen skriver jag om produkten. Jag kommer dels att hjälpa er på traven när ni är i valet och kvalet, dessutom kommer jag att tjäna stora pengar på det!

Eller INTE! Jag kommer nog inte tjäna en nickel, för företagen kommer snarare ogilla min recension av deras produkt. Jag tänker nämligen granska deras reklam och marknadsföring för att se om produkten håller vad som utlovas. I vissa fall kommer produkten inte behöva vara marknadsförd via media, utan helt enkelt vara något som jag hittar och tycker verka intressant nog för att testa.

För detta ändamål kommer jag göra en alldeles egen liten banner, som talar om att det handlar om "marknadsföring", så jag inte får konsumentverket på mig för att jag gör "smygreklam" som vissa andra bloggare gör ;) Bannern presenteras så fort jag gjort den :p

Hoppas ni kommer att finna detta intressant. Samtliga tester kommer att finnas under kategorin Uppdrag - Produkttest.





Kommentarer
Postat av: lajvkatten

Tack, jag blev informerad om att jag var det ^^ Lite coolt måste jag säga. Hoppas de skriver fler artiklar som man kan kommentera :)



Ohh, så en 400D är en amatörkamera? För mig är det en avancerad proffskamera ^^; Men jag är en amatör med en kass kamera, så jag tror jag skulle klara mig helt ok med en 400D eller en Olympus ^^ Tack så jättemycket för dina kommentarer!



BTW, hur går det med Kastaria?

2008-05-22 @ 23:26:18
URL: http://metrobloggen.se/lajvkatten
Postat av: Ceder

Bra tobbe!

Helt i rätt riktning! Bättre än alla som bara håller på med smygreklam...!!

2008-05-23 @ 07:24:15
URL: http://wp.devnoll.se
Postat av: t00b

Den dagen jag får betalt för att skriva om produkterna talar jag om det. Men jag kommer fortfarande säga sanningen! ^_^

2008-05-23 @ 10:33:53
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: lajvkatten

Nu är det så att jag har använt mig av en Olympus 350 zoom de senaste hundra åren ^^ Den besitter 3.2 megapixlar och den suger ^^ Jag hade nog varit lycklig över en vanlig simpel digitalkamera för 1500:- ^^ Men varför nöja sig med något sånt när jag faktiskt gillar foto? ^^

2008-05-23 @ 19:09:10
URL: http://metrobloggen.se/lajvkatten
Postat av: lajvkatten

Haha, folk gillar mina foton, så jag är rätt nyfiken på vad jag kan åstakomma med en 400D eller en E-420. Och varför nöja sig med halvkass när man kan få bra? ;D

2008-05-23 @ 23:37:48
URL: http://metrobloggen.se/lajvkatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0