Tårarna rinner

Ja det har runnit konstant i snart tio timmar. Klockan nio imorse opererade jag mitt vänstra öga för femte gången. Förhoppningsvis gick det bra. Det märks när stygnen tas ut om några veckor. Jag fick åka färdjtänst hem efteråt, dock ingen rullstol från operationsbordet den här gången. Jag som hade sett fram emot just den biten =)

Klockan tio ungefär var jag hemma igen imorse. Sedan dess har jag legat i sängen. Det kommer bli ett antal timmar till. Det gör fortfarande ont och det rinner fortfarande mycket. Har knappt ätit något idag heller. Men jag är inte direkt hungrig heller så.

Polisstudenterna gnäller över att det gör ont att få pepparspray i ögonen... De skulle testa att få nålar i ögonen istället! ;)

Nu ser jag fram emot ytterligare tolv timmar i min sköna säng. Minst tolv timmar i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Nina

Mina sympatier och oenskan om baetring (ursaekta, utlandsdator).

2008-05-08 @ 22:14:14
Postat av: Ceder

Igen?

Får hoppas att allt blir bra!

2008-05-09 @ 08:16:09
URL: http://wp.devnoll.se
Postat av: t00b

Man tackar. Det är redan idag bättre. Inte ont längre, bara lite fuktigt i ögat. Ser inte ett skit dock ^_^ Med vänster öga ska tilläggas. Höger funkar som förut.

2008-05-09 @ 09:35:46
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0