Ibland går det snabbt

Jag har lärt mig en viktig sak nu när jag har arbetat inom en statlig myndighet, och det är att saker och ting går inte snabbt. Det är en lång process för att få igenom ett beslut. Kan ta månader! Men ibland går det snabbt.

För en dryg timme sen fick jag reda på att jag gör min sista arbetsdag imorgon. Mitt vikariat går ut den sista maj, och jag är flyttledig på fredag, så torsdag blir min sista arbetsdag. Känns både bra och dåligt. Trist att lämna mina arbetskamrater, men skönt att få tid för mig själv.

Nu blir det att börja träna på något lokalt gym i Väsby. Finns ju simhall där också så. Ut och springa och träna upp konditionen igen. Härligt. Hinner jag jobba på en snygg solbränna över sommaren också ;) Framförallt hinner jag vänja mig med att inte ha någon direkt inkomst =p


Kommentarer
Postat av: lajvkatten

Hehe, myndigheter är ett trögvatten att ha att göra med :p Och för mig är det nog tvärt om, jag måste vänja mig vid att ha pengar den dagen jag får in en ordentlig lön ^^

2008-05-28 @ 18:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0