Ett öga torrt

Ja nu, men inte för en stund sen. Shiiit den här gången gjorde det faktiskt ont att ta ut stygnen. Till och med så att tårarna rann när han höll på. Inte roligt. Hursomhelst, resultatet är bra. Det ser så slätt och fint ut nu och det är dags för en ny laseroperation. Av den onda varianten. Den som gör jätteont. Härligt värre va? Inte skoj alls. Ser verkligen inte alls fram emot den operationen, för jag vet vad jag har att vänta mig.

Ännu värre är att den kommer att ske i augusti. Och inte i början av augusti för då är alla på semester. Blir väl slutet av augusti bara för det =( *fy faan* Vill ju vara på topp när skolan börjar, inte nyopererad.. Men sånt är livet, och jag är van vid det här laget. Inget förvånar mig längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0