Torka i bloggosfären

Ja, jag har haft skrivtorka ett tag. Men det har verkligen inte funnits något att skriva om.

Jag läser tidningarna på morgonen som vanligt. Jag surfar in på de vanliga nyhetssidorna på dagarna. Och där finns bara samma gamla skåpmat. Let's Dance, Melodifestivalen, svält, miljökatastrof, våld och död. Inget upprör mig lika mycket längre. Antingen håller jag på att bli avtrubbad eller så orkar jag helt enkelt inte bry mig. Kanske för att det är så mycket annat just nu.

Sjuk har jag blivit också. Varit hemma från jobbet i två dagar nu. I morgon ska jag tillbaka dock. Under dagen ska jag försöka att plugga en del. Ska väl vid något tillfälle här skriva lite förberedande inför testerna till polishögskolan i slutet på månaden.




Kommentarer
Postat av: Karin

Tyckte väl att du inte skrivit på länge. Tiden
behövs nog bättre för pluggande. Man hinner inte
allt! Krya på dig, det var väl inget allvarligt
hoppas jag!

2008-03-04 @ 18:32:20
Postat av: Monica

Krya på dig och lycka till med testerna! *kram*

2008-03-04 @ 20:02:01
URL: http://gealachs.blogg.se
Postat av: t00b

Tackar tackar :)

2008-03-05 @ 09:15:50
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0