Lugn i stormen - snart är jag tillbaka

Ja det har blivit lite dåligt skrivet här nu, men jag har fullt upp.

Utöver allt plock i nya lägenheten så har jag letat gamla papper, nya papper och massa papper för att få A-kassa under sommaren. Jag måste också lägga tid på att leta jobb, träna, sola, äta sova och allt annat. Så därför har det blivit alldeles för lite tid för sånt som är viktigt - nämligen att blogga ^_^

Det tar sig i lägenheten. Det är inte fullt så rörigt längre. Det finns ju liksom inget utrymme att ha saker på. Jag har dessutom byggt in min dator i ett mörkt hörn, så nu måste jag hitta en alternativ ljuskälla, eftersom allt mitt ljus blockeras av tre stycken rangliga bokhyllor från IKEA.

Uppdrag Produkttest kommer snart med i alla fall två tester inom kort.

Jag fick betyget BA på juridikkursen, vilket innebär näst högsta betyg. Jag var hela 2.5 poäng ifrån AB (högsta betyg) på tentan. Surt sa räven om rönnbären. Men jag var överraskad över det höga resultatet. För att inte ha pluggat något innan tentan och inte alls lagt ner så mycket energi som man egentligen borde ha gjort på kursen, så gick det väldigt bra. Jag är stolt över mig själv. Har tydligen en fallenhet för juridik. PHS kommer gå lätt som en plätt ;) hehe.

Nu ska jag dammsuga.

Hej svejs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0