Dålig dag

Ja idag kan man ju säga att jag hade en dålig dag. Träningsmässigt sett i alla fall. Hade ingen direkt ork alls, så jag tränade max 20 minuter. Kanske en kvart. Sen gick jag och satte mig i bastun istället. Det var skönt, 94 grader varmt, svettigt värre.

Sen hem, ett snabbt stopp på Pressbyrån i Väsby för att få ny energi, så jag skulle orka gå hem ;) Två grillade med bröd, och en halv liter cola.

Om vi nu ska prata om träning, så blev jag igår tipsad om en jättebra hemsida där man kan lägga upp en träningsdagbok, kartor med sträcka, och helt enkelt hålla koll på hur mycket man har sprungit - www.jogg.se. Så nu har jag skapat en profil, mätt ut sträckan jag brukar springa, och kan alltså ha lite koll på mina framsteg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0