Att sätta upp mål

Det var länge sen jag var vig. Närmare bestämt en åtta år sen sådär. Jag var väldigt vig, kunde gå ner i split och sparka högt. Men efter att jag slutade med Tae Kwon don så gick det utför. Det finns dock vissa små saker som gör att jag vill bli vig igen.

Bland annat för att det är bättre för kroppen att ha smidiga muskler och leder, det sliter inte lika mycket i kroppen heller om man har långa muskler. Det handlar om att sätta upp mål. Vad ska jag göra för att uppnå vighet igen? Vad är min morot?

Ja, titta på den här videon så förstår ni vart min drivkraft finns. Den här kvinnan är ju för guds skull vigare än mig!!








Kommentarer
Postat av: julia

usch! ja känner nästan hur marken skakar när hon börjar hoppa! ingen träning kan rädda den där kroppen! du som ska bli polis måste vara fit for fight! och det tror ja att du är! =)

2008-07-19 @ 07:25:47
Postat av: t00b

Hehe, nja.. Jag arbetar på att vara fit for fight i alla fall :)

2008-07-19 @ 18:19:15
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0