Uppdatering till rekryteringen

Idag tog jag mig i kragen och gick in i rekryteringens datasystem (PAS) för att uppdatera mina uppgifter. Skrev in i det personliga brevet att jag pluggar på universitetet kvällstid. Alla uppgifter man har kan ju liksom hjälpa till.

Ett par timmar senare kollar jag mailen, och titta där - jag har fått meddelande från rekryteringen. Inte lika nervös den här gången som förra. Så glad i hågen loggar jag in för att läsa. Tro det eller ej, men jag har GÅTT VIDARE TILL PLIKTVERKET OCH DE CENTRALA TESTERNA! *yessssss*

Den 31 mars och den 1 april kommer jag att få utstå de hårda testerna och intervjuerna. Sen om de faktiskt blir hårda eller inte det återstår att se, det är tydligen lite olika hur man blir "behandlad" av poliserna respektive psykologen. Hursomhelst kommer det att bli en utmaning. Jag längtar! Fast mest längtar jag tills att det är över och avklarat.

Som tur är slipper jag åka långt, det är nämligen i Täby. Mysigt, precis där jag gjorde lumpen. Näsby Park, vid Näsby slott. Den gamla Roslagsbanan, som tuffar fram dit. Mm väcker både trevliga och otrevliga minnen ;)

Idag kom dessutom en lunta böcker till mig från AdLibris. 1400 bagis får jag punga ut, men det är det förhoppningsvis värt.


Kommentarer
Postat av: Didi

Grattis! =)

2008-01-28 @ 18:47:37
Postat av: Carro

Grattis darling, du är bäst!
I augusti går vi på skolan ihop ;)

2008-01-28 @ 19:30:25
Postat av: t00b

Tackar! =)

Haha, jaa förhoppningsvis gör vi det! ;)

2008-01-28 @ 19:36:31
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Nina o Hasse

Grattis, Bravo, you rock

2008-01-28 @ 19:57:19
Postat av: t00b

Tackar! =D

2008-01-29 @ 14:26:10
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Camilla

Grattis lillebror.. Men jag vill ju fortfarande att du ringer och talar om sånt här. Detta visste jag ju inte innan idag ju.. Kram på dig

2008-02-07 @ 10:35:01
Postat av: t00b

Jaja, ska försöka komma ihåg att ringa :) eller messa iaf ;)

2008-02-08 @ 12:24:27
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0