Universitetet nästa

Igår fick jag antagningsbeskedet till den juridiska översiktskursen på Stockholms universitet. Jag blev antagen! *Yesss*

Det första antagningsbeskedet var ju inte direkt lovande, reserv nummer 120 eller nåt i den stilen. Hade inga direkta förhoppningar att komma in, men se, även jag kan ha fel ibland. Det rullar på nu, som man säger. Helt underbart! Nu ska jag bara försöka få mitt liv att gå ihop. Två jobb, styrke- och konditionsträning samt plugga på 75 %.

Men det ska nog gå bra. I värsta fall, får jag väl lägga av med ett jobb. Fast det kan vara bra att ha kvar om jag nu kommer in på PHS (Polishögskolan). Träning kan jag också göra hemma, inte lika effektivt, men ändå träning. Hursomhelst, det kommer nog gå rackarns bra!



Kommentarer
Postat av: victoria

Ska du bli polis? Himla coolt! Grattis till antagningen. Jag hade också för avsikt att börja på SU tidigare, men tro det eller ej - det kan vara riktigt skönt att komma ifrån storstaden. Riktigt!

2008-01-10 @ 19:40:45
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Didi

Åh, nu blir jag avundsjuk, vill också läsa juridik :)
Sökte ju hela prog en gång för lääänge sen, men när jag blev 180:e reserv så valde jag att plugga till civiling istället, man kanske skulle haft is i magen :)

2008-01-10 @ 19:49:46
Postat av: t00b

Victoria - Tackar! Jag är ju ny i storstaden så än så länge har jag inte tröttnat helt =) Men målet är att komma härifrån och tillbaka till den lilla staden jag växte upp i.

Didi - Du skulle ha haft is i magen! Och än är det ju inte för sent ;)

2008-01-10 @ 20:21:20
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Rosan

Vi håller på dig t00b ^^ heja heja =)

2008-01-11 @ 18:41:14
Postat av: t00b

Hehe, tack tack! :D

2008-01-11 @ 20:06:58
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0