Skapande

Det här är ett rent utfyllnadsinlägg.

Igår tog jag lite hjälp av Ceder för att försöka "hotta" upp min blogg lite grann. Den är i stort behov av en ansiktslyftning, för att få bort den tråkiga standarddesignen. Han är grymt bra på att koda, och på ett litet nafs hade han gjort en liten test jag fick prova. Såg fräckt ut, dock passar inte blått på min sida ^_^

Fick tips och idéer och ett program jag kan testa kodningen på, allt för att underlätta för en kodningsnolla som mig. Det finns så många läckra bloggar och jag vill ha en sån! Tidsbrist är dock ett hinder i vägen. Jag får liksom inte tid till att experimentera med kodningen. Finns så mycket annat jag bör göra, som jag också lägger åt sidan. För det är ju så skönt att bara ligga i soffan och kolla på 2 ½ män, Simpsons, och Family Guy, innan det är dags att sova.

Enda gångerna jag riktigt tar mig tid för bloggen är mellan 07:00-16:00, och det är ju inte riktigt bra det heller. För övrigt, igår blev det nytt rekord i antalet besökare på min blogg. Ett chockerande stort antal människor har läst min blogg, hela 21 stycken! Woo, keep it up y'all! ;)

Och om det är någon av er som har en kod att dela med sig av, är ni hjärtligt välkomna att dela den med mig ;)
Bara att titta på andras bloggar, och hur folk skriver ger en massa idéer. Nu ska jag grotta mig ner i tidningar för att hitta något nytt att skriva om.





Kommentarer
Postat av: Ceder

Hade bloggen inte legat här, så kunde jag nog ha gjort ännu mer :D
Ser ju bara hur min blogg ser ut t.ex. :p

2008-01-04 @ 11:11:12
URL: http://www.devnoll.se
Postat av: t00b

Jo det är klart, det finns ju begränsningar. Blä för begränsningar! Jag måste säkert betala ett abonnemang eller dylikt för att få möjlighet att göra mer ;)

2008-01-04 @ 11:37:53
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Ceder

Eller så har du nån snäll kompis som har en webbplats redan ;)

2008-01-04 @ 15:53:04
URL: http://www.devnoll.se
Postat av: t00b

Haha, jaa det kanske jag har ;) fasiken att det måste vara så svårt det här med hemsida o så :p

2008-01-06 @ 19:06:49
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0