När glömskan faller på

Blev lite stressad i morse, så naturligtvis glömde jag att ta med mig både flingor, bananer och mjölk till jobbet.

Det är inte första gången jag glömmer att ta med saker till jobbet. Jag kom i alla fall ihåg att med alla viktiga papper som skulle med. Det är alltid något liksom. Vad är det då som gör att vissa saker bara faller bort ur minnet på en? Jag kan komma ihåg de mest onödiga saker, men inte de mest viktiga. Att jag kommer att bli senil när jag blir gammal har jag redan listat ut. Om inte annat så för att det drabbat båda sidor av släkten.

Det är frustrerande att glömma saker. Carro blir säkert också lite frustrerad på min glömska, eftersom jag sällan kommer ihåg allt hon talar om för mig. Tur att jag har anteckningsblock på jobbet, annars skulle jag glömma allt folk säger till mig ;)


Kommentarer
Postat av: nina

Du är ju i alla fall medveten om fenomenet, det är ju ett plus :)

2008-01-07 @ 10:10:50
Postat av: t00b

Ja om inte annat blir jag påmind av Carro ;)

2008-01-07 @ 20:57:00
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Nina

Lyxigt! Då har du ju två minnen, som att lägga in en extra hårddisk, modernt och bra. ;)

2008-01-08 @ 08:59:27
Postat av: t00b

Haha, ja verkligen! ^_^

2008-01-08 @ 12:07:19
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0