Jag grät aldrig förut

Det var nästan tio år sedan jag grät. Det har alltid gått bra förut, men inte nu längre.

Anledningen till att jag inte grät förut var linserna. Dom liksom stoppade saften från löken och gjorde att jag slapp det där svidande, tårframkallande ämnet som tar sig in i ögat. Men eftersom jag inte använder linser längre så får jag lida som så många andra lökhackare i världen. Huvudsaken är ju att maten smakar gott, eller hur?

Använde färsk ingefära i maten för första gången. Det gav en helt annan smak till maten än vanligtvis. En positiv förbättring. Ingefära ska dessutom vara bra mot bland annat illamående vid åksjuka eller graviditet samt vara bra för hjärtat. Källa Wikipedia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0