Kolla hamstern...

Häromdagen träffade jag min vän Johnny på stan. En go kille med hjärtat på rätt ställe (jo läkarna har faktiskt kollat). Han bjöd på mat och fika, eftersom jag är en sådan fattig stackare. Efter att ha drivit runt på stan ett tag beslutade vi att gå på bio. Det blev The day the earth stood still.

Men, det roliga inträffade faktiskt när vi väntade på att få gå in i salongen. Johnny satt på en bänk vid fönstret och såg allmänt väck ut, så där som bara han kan göra. Två tjejer går förbi och pekar på Johnny och säger "Kolla hamstern!". Jag kollar på tjejerna, och sedan på Johnny sen skrattar jag.

Nu var det ju inte han de syftade på, men visst är likheten slående? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0