Bäst före

Eftersom jag inte hade några böcker att läsa till imorrn, så fick jag använda tiden till något helt annat. Jo jag pluggade faktiskt en del juridik inför tentan på fredag, och gjorde lite hemmagymning innan kvällsmaten. Efter maten såg jag till att diska undan allt jag slarvat med att diska under förra veckan. Skönt att få det gjort. Sen tog jag mig an något jag haft i tankarna länge.

Jag rensade kylskåpet. Bort med allt som gått ut. En sak borde jag inte ens haft med när jag flyttade till Stockholm. När flyttade jag till hit? Juli 2007, när gick datumet ut? Ojojoj, maj 2007... Ööhhhmm... En till - Innan utgången av 2006!? Ja men det är ju inte en dag för sent då!

Se min fina samling!





Kommentarer
Postat av: Carro

F*n hällde du ut min passionsblandning? Elaka människa...Den va bara ett år gammal ;)

2008-12-08 @ 20:21:34
Postat av: t00b

Haha, jaa.. Den började se konstig ut =D

2008-12-08 @ 20:39:58
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Anja

Aw, tack! ^^ Erkänn att 'krabban' var lite läskig? Haha.

2008-12-08 @ 21:02:51
URL: http://ingenrubrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0