Aldrig tråkigt på T-centralen

Var inne i city en sväng i dag. Bland annat för att leta studielitteratur till Kriminologikursen som startar imorgon. Som vanligt gick jag bet, och kommer hamna lite efter i läsandet. Förhoppningsvis får jag boken imorrn, och har då "bara" nio kapitel att läsa till på onsdag. Jag har nu lärt mig en läxa, och det är att vara lite förutseende och beställa böckerna i god tid, så jag slipper vara utan i början av en kurs.

Jag skulle aldrig ha hunnit med pendeltåget, även om jag hade sprungit. Det kom någon form av julig musik från entréplan på T-centralen. Okej, jag hade ju ändå en kvart på mig innan nästa pendel skulle gå så jag gick upp för att se vad det var. Har man tur så kanske det delas ut trisslotter, det har ju hänt förut liksom.




Minsann!!! Inga lotter här inte, men en massa SPEL! Ohh... EA har utställning med konsol- och PC-spel - hela veckan lång. Tjoho, kan det bli roligare? Självklart gick jag och kollade lite. Snackade med en av utställarna som tog sig an mig och startade igång Command & Conquer - Red Alert 3 åt mig. En klassiker. Bättre, snyggare och... Jag vill nog ha! Fast jag har ändå inte tid att spela det. Nåja, jag spenderade ett tag där, och fick sedan springa för att hinna med pendeltåget. Men det var värt språngmarschen.




Kommentarer
Postat av: Carro

Vad sa jag om att köpa kriminologiböckerna, Big NO NO ;)

Tänk, du kunde lagt dom pengarna på spel ist ;)

2008-12-08 @ 18:18:36
Postat av: t00b

Jag kan ju inte komma ihåg allt du säger :P



Men jag måste ju läsa dem iaf! ^_^

2008-12-08 @ 19:26:37
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Carro

Nee just de, men de väsentliga skulle ju vara en fördel...ja menar du hade ju kunnat sitta och spela spel nu hehe

2008-12-08 @ 20:23:02
Postat av: Elvira

Oh, command and conquer är farliga grejer, Red Alert speciellt ;)

Vem behöver böcker, köp spelen så får du aldrig tråkigt!

2008-12-08 @ 20:38:11
URL: http://elvirafallsdalen.bloggspace.se
Postat av: t00b

Nåja, jag får jobba ihop de pengarna ;)



Jaa Red Alert rockar! Men böcker är svårare att hitta på PirateBay, än vad spel är ;) hihi

2008-12-08 @ 20:42:19
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0