Vi besvarar ditt samtal så fort som möjligt

Du har för närvarande plats 161 i kön... Du har för närvarande plats 80 i kö...


Ja mycket kan man säga om skatteverket, men de plockar samtal som rinnande vatten. Hursomhelst har jag fått min deklaration. Mamma har varit snäll och gjort min deklaration. Ungefär 3000 kronor i restskatt åker jag på. Mindre än väntat, men som tur är har jag sparat pengar efter att jag sålde lägenheten. För jag måste ju ge skatteverket en bit av kakan, alltså vinsten jag gjorde när jag sålde.


Nu har jag i alla fall ringt skatteverket och fått det bekräftat att de har fått mina pengar jag betalat in manuellt varje månad, och att det kommer att synas på slutskattebeskedet. Nu är det väl bara att deklarera in på Internet och betala mina skulder, så är allt frid och fröjd.


Kommentarer
Postat av: julia

hehe låter bra! min mamma har hjälp mig med mina papper :P men jag ska få tillbaka lite pengar nu till sommaren :)

2008-04-16 @ 19:04:37
URL: http://MeandBillie.blogg.se
Postat av: t00b

Det är alltid bra att få tillbaka på skatten. Men som tur är har jag räknat med den här skattesmällen. Men som tur var så la jag undan för mycket så jag får ändå tillbaka ;)

2008-04-17 @ 14:45:06
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0