Sov så gott...

igår på pendeln hem. Vaknade när dörrarna stängdes. Tittade ut och tyckte jag kände igen mig. J*vlar! Min hållplats! Fort upp ur sätet, krångla mig förbi den som satt bredvid mig och kom till dörrarna. Ja dom var ju stängda och tåget började åka vidare. Fick kliva av i Rosersberg, en "stad" i Degerfors storlek eller nåt. Där fick jag sitta och vänta på att nästa tåg kom. Hem kom jag ju i alla fall =)

Vad kan man säga mer. Det har varit ett fattigt dygn. I alla fall fattigt på inspiration om vad jag ska skriva. Kan vara för att jag varit ganska trött och haft mycket att göra på jobbet. Men det kanske kommer mer i helgen.

Trevlig helg på er allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0