Skrattar bäst, skrattar sist.

En lustig incident utspelade sig vid lunchtid idag.

Jag hade tagit med mig en burk med ravioli till jobbet, för att inta till lunch. Jag tar min burk ur väskan och går ut i lunchrummet. Där inne är Åkermark, aka "Lillulf", "Sorken", "Råttan", "Musen". Han tittar på min burk och utbrister -"Ravioli! Det har jag inte ätit på många år."

Rapp i käften som jag är svarar jag snabbt -"Alla har ju inte råd att bo ute på en ö och köpa hämtmat varje dag. Höhöhö." -"Har du käkat huggorm till frukost? Hehehehe." Svarar Ulf.

Efter den lilla munhuggarstunden sätter jag igång och öppnar min burk med ravioli. Tar en djup skål och häller upp... TOMATSÅS!!?? Vart i hela friden är alla raviolikuddar?? Inte tillstymmelse till några fluffiga, matiga pastakuddar här inte. Snopet värre, och alla mina arbetskamrater som var där fick sig ett gott skratt när jag var tvungen att gå och köpa hämtmat! =)

Så kan det gå när man är lite för rapp i käften. Skrattar bäst, skrattar sist! =)


Kommentarer
Postat av: nina

men var tog pastakuddarna vägen, det måste vi ju få
veta:)!? spännande...

2007-10-11 @ 06:59:40
Postat av: t00b

Ja det är en bra fråga.. Kanske på rullbandet :p
ICA har iaf svarat på mitt klagomail och jag har skickat svar.. ^_^

2007-10-11 @ 20:11:12
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0