Fåfäng - javisst!

Kvällens ritual är avslutad. Pojken har blivit lite finare.

För inte så länge sedan brydde jag mig inte om det, men nu gör jag det varje dag. Jag använder skönhetsprodukter. Det är ju liksom modernt nu.

Jag börjar med att skvalpa vatten i ansiktet. Torkar det lite grann, dock så att det fortfarande är fuktigt. Sedan kletar jag in mig med rakgel med aloe vera. Rakar mig med en Gillette Fusion. Sköljer ansiktet när jag är klar. Masserar lätt in en peeling-kräm i ansiktet för att återigen skölja ansiktet. Men jag är inte klar än. Nu är det dags för den rengörande krämen. Även den masserar jag in i ansiktet för att sedan skölja med vatten.

Äntligen klar.... nej inte riktigt. För att motverka infekterade hårsäckar efter rakningen använder jag en after shave som riktigt bränner sig in i porerna... *frääääääs*

Skärmsläckaren på datorn har hunnit gå igång sen länge. Jag har blivit ännu vackrare. Proceduren upprepas morgon och kväll.. Dock med färre moment, det är inte varje gång jag rakar mig och använder peeling.

Det skulle kunna ha varit en kvinna som skrivit det här....

Kommentarer
Postat av: Carro

*haha*..visst skulle det kunna vara en kvinna som skrev det, men tur är väl att det bara är du ;)

Har sagt det innan och det tåls att sägas igen, du är så snygg

2007-10-29 @ 07:35:04
Postat av: t00b

Åh, förtsätt såå! :D haha

2007-10-29 @ 07:39:03
URL: http://t00b.blogg.se
Postat av: Karin

Är ju tur att du börjat först nu. Tänk om syrran o du skulle slagits om tiden i badrummet:)

2007-10-30 @ 18:49:45
Postat av: t00b

Ja det tar allt lite tid, det gör det :)
Nu slåss jag med Carro istället :D hehe

2007-10-30 @ 21:11:36
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0