Vägen till framgång...

ska nås via bra skor.

Idag var jag med päronen och handlade skor. Farsan köpte ett par MBT (Masai Barefoot Technology) för över tvåtusen kronor, och jag ett par Puma för 499. Dock är jag sugen på att ha ett par (eller kanske några par, ute och inne) MBT. Dock känner jag att jag inte har råd med det just nu. MBT ska vara bra för hela kroppen, man tränar till och med rumpmusklerna när man går i dom!

Mina skor ska ta mig hela vägen till PHS! Nu har jag ett par jag kan ha när jag springer ute, och ett par jag kan ha när jag springer inne. För bara 499 fick jag ett par riktigt schyssta skor. Det behöver inte vara dyrt för att det ska vara bra. Men MBT verkar slå det mesta!



Mina nya Puma, 499 kronor (kampanjpris)
image24


Ett par MBT. Bilden är tagen från MBT's hemsida.
image25

Kommentarer
Postat av: Didi

Jonathans är coolare, samma som dina fast neongröna hehe, lyser massor =P
Sluta härmas säger han =P

2007-11-24 @ 19:53:30
Postat av: t00b

Neongröna? Jaa det är klart, barn ska ju ha reflexvästar när dom är ute ;) hihi...

Hälsa J att han har bra smak =D

2007-11-24 @ 23:06:33
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0