Vad håller framtiden i sitt sköte

Det här hade jag inte väntat mig. Inte överhuvudtaget. Allt som verkade så bra. Men bakom kulisserna fanns det nåt helt annat. Och det är inte bra det som finns där.

Idag kände jag mig väldigt utpekad. Allt blev helt fel imorse. Det blev inte fokus på rätt saker helt enkelt. Och nu är vi tydligen tillbaka på ruta ett. Det här har en lång bakgrund, som jag inte visste om. Om det inte blir någon lösning på det här har jag absolut ingen lust att vara kvar. Tänker inte jobba under såna omständigheter.

Inte helt rätt att sitta och skriva om det, men va tusan. Jag måste få skriva av mig lite. Lätta på trycket helt enkelt.
Nu ska jag sätta mig och fila på ett personligt brev och CV. Dags att söka sig vidare. Vet ju inte heller vad som händer efter årsskiftet. Men fortsätter läget vara som det är vill jag inte ens vara kvar ändå.

Första ansökan går iväg till Rikskriminalpolisen, med placering vid Folkrätts- och krigsbrottskommissionen, Kriminalpolisenheten, Utredningssektionen. Låter spännande värre må jag säga! Får i så fall arbeta aktivt med att spåra upp och utreda förövare av brott mot de internationella humanitära lagarna mm..

Andra ansökan går till Rikskrim det också. IPO - Enheten för internationellt polissamarbete.

Nej nu har jag inte tid längre, måste fila på ansökningar som sagt!

Lägger upp en nytagen bild på en funderande t00b. Jag tittar i taket, ni tittar in i mina näsborrar. För övrigt är jag riktigt duktig på att rynka på pannan...


image20



Kommentarer
Postat av: Carro

Du är så fin...

2007-11-09 @ 16:13:54
Postat av: t00b

Tack älskling!

2007-11-09 @ 20:57:06
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0