Träning = Vila

Den bästa träningsformen är vila.

Jag skulle träna efter jobbet idag. När jag kom ner till omklädningsrummet kände jag absolut inte för att träna. Så jag duschade och bastade istället. Det var skönt. Liksom bara ta det lugnt och slappna av. Ingen stress.

Det har börjat snöa här igen. Det som är absolut bäst med vintern, det är snön. Snön som dämpar allt ljud. För det gör det. När det är riktigt mycket snör är det mycket tystare i luften. Det blir ett lugn som lägger sig på marken.

Imorgon ska jag ringa Sankt Eriks. Stygnen är riktigt irriterande nu. Det kan inte vara bra. Ska se om jag kan få en tid redan nästa vecka för att plocka dom. Lovar att jag ser knäpp ut när jag håller på att grimasera med ögat.. Men vad gör man.. Det skaver ju :(




Kommentarer
Postat av: julia

SÖkte på Tennis och Friidrottscentrum, Lugnet, Falun på google och hamna på din sida.. Jag ska också göra testerna men nu i vår...:) Men hur sjutton tar man sig dit smidigast?:)

2008-12-07 @ 19:10:00
URL: http://julii4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0