Svar från Rosenbad

Jaha, det tog ju inte så fasansfullt lång tid innan jag fick svar från Justitieministern.

Till Tobias Högström

På uppdrag av justitieminister Beatrice Ask tackar jag för ditt e-brev. Hon har tagit del av din information.

Beatrice Ask får ta emot ett stort antal brev så jag hoppas du förstår att hon därför inte alltid har möjlighet att kommentera alla dessa brev.

Men det är naturligtvis alltid värdefullt för henne att få ta del av synpunkter från enskilda personer. Sådan information kan många gånger visa sig vara viktig när hon ska ta ställning till olika åtgärder inom sitt ansvarsområde.

Med vänlig hälsning

Sonja Montin


Jag förstår att Beatrice Ask får mycket brev, och att hon väljer att endast svara på de brev, eller ta emot dem besök som ger mest publicitet. Som exempel vill jag lyfta vännen till kvinnan som blev våldtagen av stureplansprofilerna. Hon skrev ett brev till Beatrice Ask och fick dessutom träffa henne. Inte dåligt. Med sig hade hon ett antal medier och det blev stora nyheter över det här brevet.

Jag har tydligen mindre viktigare åsikter och får svar från Sonja Montin. Någon som vet vem Sonja Montin är?


Edit
Ojoj, jag stavade visst lite fel.. Nu är Sonjas efternamn rättstavat ^_^

Och jag har även svarat Sonja. Tycker inte att jag är mindre värd än någon annan, och bör därför få ett svar från fru Ask själv! Ha!

Edit igen
Min kära mor frågar vad jag har skrivit till fru Ask om.. Jag trodde visst i min enfald att jag skrivit vad jag skickat till Ask, men ack, det hade jag inte. Så nu talar jag om det.

Jag har ju skrivit en del om legalisering av prostitution. Så nu har jag skickat mina tycken och tankar om detta till justitieministern. Så nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Jhonny

njea.. det är faktist inte så jättebra med mig just nu.. är väldigt nere.. men jag överlever väl som alltid..

2007-11-14 @ 19:58:22
URL: http://jhonny86.blogg.se
Postat av: t00b

Klart du överlever! Du är en survivor.. Säg till om du vill träffas o snacka lite nångång!

2007-11-15 @ 19:01:36
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0