Spännande bloggvärldar

Roade mig med att gå igenom topplistan på blogg.se.

Högst upp hittar vi signaturen "Tobias". En 17-årig snorvalp som inte har något intressant att förmedla.
På andra plats hittar vi signaturen "Kenza", en 16-årig tjej som skriver om mode. Tydligen är detta väldigt intressant eftersom hon har 8000 läsare om dagen. Ungefär 7990 läsare mer än vad jag har. Kenza är tydligen en riktig kändis. Hon får gratis hotellsviter, när hon bokat standardrum. Jag bor i celler på vandrarhem när jag är nånstans.

Trean på listan är signaturen Ellinorak, som skriver om sitt liv, mode, smink och kändisar. *gäsp*

Summan av kardemumman - om jag också skriver om smink, mode, kändisar och allt annat som är dyngtrist, dyngtråkigt och så långt bort från seriositet, allmännyttigt och samhällskritiskt som möjligt så kommer även jag att få massor av läsare.

Snälla folket, läs sånt som är viktigt istället!

Kommentarer
Postat av: Jhonny

HAHAHA!!! Håller med dig TOTALT!! (jag tror jag är 3 av dina dagliga läsare.. så att du vet :P)

2007-11-12 @ 16:18:24
URL: http://jhonny86.blogg.se
Postat av: t00b

Haha, är du tre läsare? :P

Härligt att du läser dagligen iaf ^^ Kanske herr Jhonny vill komma med ett önskemål på vad jag ska skriva om? :)

2007-11-12 @ 19:00:10
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0