Sköna maj!

Ja nu är sköna maj här, med allt som kommer till. Sol, värme och härlig solbränna. Jag kommer få en riktigt fin solbränna i år. Eftersom jag ständigt kommer att gå utomhus med kortärmad skjorta så kommer armarna vara det enda bruna på min kropp. Lär ju inte ha tid för att sola direkt =(

Men... Jag ska till Barcelona i höst (hoppas jag!) Jobbet har en säljtävling, och den lär ju inte vara svår att komma i mål på =p

Nej nu är jag trött. Jobbat sen 08 imorse till 21. Så nu är det dags att nanna. Ska och jobba i Björneborg imorrn. Åker 09, kommer att sluta jobba efter 21 ^_^ Gött mos!

Avslutar med en bild på min underbara sötnos =)

Natti natti!

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0