Härligt!

Carro kom in på polishögskolan i Sörentorp! Faan va glad jag blev för hennes skull! =) Som hon har längtat efter detta besked! Själv kom jag ju inte ens vidare till fysproven.. Men men, det kommer en tid för mig med =p

Jag kör hårt på jobbet istället. Hade "Uffi" med mig idag. Han kom med mycket bra tips! Han ska vara med mig 11 veckor nu och se till att jag blir Sveriges bästa säljare! ;) hehe... Visst det kommer bli lite hårt, men det är det värt! Han har ju ändå 10 års erfarenhet han vill dela med sig av. Så när gäller det att lyssna på hans goda råd och utföra dom, så kommer jag sälja så mycket larm att vi inte hinner installera dom! =D

Det rullar på nu, känns skönt!!

Trevlig helg! Jag jobbar i helgen jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0