Målet är nära nu

Ikväll ska jag fira mig själv.

Jag lyckades idag med det jag trodde var omöjligt. Jag sprang två kilometer under 9 minuter och 30 sekunder. Till och med under 9 minuter! Cirka 8 minuter och 50 sekunder. Nu är det bara att hålla upp tempot och göra om det hela den 10 januari.

Förutom de två kilometrarna ska jag lyfta och dra en docka som väger 77 kilo, göra ett koordinationstest där man ska hoppa och ducka samt eventuellt utföra ett simprov. Piece of cake!

Nu spelar jag lite Rocky Balboa-musik. Det får en på rätt humör för att springa lite till. Om ni vill sjunga med så finns texten här.




Kommentarer
Postat av: nina

ingenting är omöjligt, somligt bara liiiite svårare, go for it!

2007-12-15 @ 10:56:43
Postat av: Ceder

Run Forrest, RUN! :D

2007-12-18 @ 13:48:16
URL: http://www.devnoll.se
Postat av: t00b

Springa skall jag, som om vargen var efter mig.

Sprang igår.. Gick inte alls bra.. Orkade knappt tio minuter i 9.5 kilometer i timmen. Konstaterade att det är jobbigare att springa sakta än fort ^^

2007-12-18 @ 14:35:50
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0