Tiden bara rinner iväg...

Vart tar tiden vägen? Det enda vi aldrig kan få mer av är tid. Pengar och andra värdsliga ting kan man alltid se till att få mer av. Men aldrig tid. Så vad gör vi då med tiden som är så värdefull?

Lägger vi tiden på oss själva? Nej det vill jag inte påstå. Tiden lägger vi på att göra andra nöjda. Framförallt vår arbetsgivare. Det är ju ändå på jobbet vi spenderar den mesta tiden och arbetsgivaren vill ju att man tjänar pengar åt dom. Om man inte jobbar statligt då förstås ;)

Hur spenderar jag då min tid? Just nu spenderar jag lite tid på att fylla min blogg med värdsliga uttalanden.
Nåja, här i veckan kommer jag gräma mig över lite politik. Så håll ögonen öppna :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Sicken bra blogg, jag läser och följer med stort nöje om jag får.

2007-08-14 @ 13:06:35
Postat av: Tobbe

Bara att följa, kommentera, debattera... Hela köret ^_^

2007-08-14 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0