Sjukt...

är det här hemma. Började känna av det igår, med lite tjorvigt i halsen. Men det brukar inte gå så himla fort. När jag kom hem igår gick jag direkt och la mig. Sov nån timme, upp och ligga i soffan och glo på tv. Lagade lite mat, fortsatte ligga i soffan. Gick och la mig och sov. När väckarklockan ringde imorse var det bara att sjukanmäla sig.

Gick sen inte upp förens halv elva. Ingen ork i kroppen. Skulle gå ner till Ica och köpa lite Kan-Jang och vitaminer. Besviken jag blev när jag inte hittade nåt utav det. Dock lyckades jag hitta vitaminer vid kassan. Så nu sitter jag och dricker vitaminer.

Det finns inget positivt med att vara sjuk. Visst man får sitta hemma, men man kan ju inte göra nåt direkt. Orkar inte städa eller pilla med andra viktiga saker man bör pilla med. Man degar bara. Och förlorar pengar. Nej, frisk måste jag bli snart och det fort.

Kanske ska fixa några fler bilder från bröllopet i helgen också. Lägger med en här.




 image3

Kommentarer
Postat av: Jhonny

det är bara gays som blir sjuka! :P

2007-08-15 @ 12:31:59
URL: http://jhonny86.blogg.se
Postat av: julia

ja lider med dig..har varit sjuk nu i två veckor! inte alls kul :( krya på dig bror ^^

2007-08-15 @ 13:51:01
Postat av: t00b

Har du problem med gay-folk eller? ^_^

2007-08-15 @ 14:55:24
Postat av: t00b

Tack syrran för att du bryr dig om mig. Jag får lida tillbaka! =)

2007-08-15 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0