Nazist, rasist eller bara patriot

Så lyder titeln på boken jag beställde idag. Ingen aning vad den handlar om eller nånting. Är iaf en gratis publikation från jobbet. Kommer försöka fixa mer gratisläsning framöver. Gratis är gott som man säger :)

Har ont i axlarna. Dags att dra igång träningen igen. Den här gången på riktigt, och inget fjant som jag gjorde när jag började här. Ska dock försöka bli av med lite dålig hosta först. Kanske ska ringa VC och boka tid. Låta ytterligare en kvacksalvare kolla halsen.

Ska på informationskväll på polisen ikväll. Prova att lyfta dockan bland annat. Hoppas jag orkar att lyfta den, lite pinsamt annars. Kommer vara trött när jag kommer hem ikväll har jag en känsla av. Men det är ju snart helg. Då ska jag sova ut! Däremot är det mycket att göra i helgen.

Ska dels till Bauhaus och tjuvkika lite på hur dom jobbar där, sen kanske jag ska ta mig tid att gå på båtmässa. Flytande sådan i stockholms hamnar. Ska bli roligt! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh båtmässa...lät ju faktiskt trevligt! Kanske skulle åka hem senare...;)

2007-08-30 @ 15:44:17
Postat av: t00b

Ja varför inte? :) Vi pratar med om det ikväll när jag kommer hem.. Jag ringer säkert och frågar om du kan hämta mig på stationen ^^

2007-08-30 @ 16:36:13
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0