Liklukt

Uppdateringar har kommit in i medierna om fallet Madeleine.

Det ryktas om att likhundar (hundar tränade att nosa upp döda människor) markerat föräldrarnas nycklar. Huruvida det är någon sanning i ryktena som spridits av portugisisk media återstår att se. Det påstås att paret råkat ge Maddie en överdos av sömnmedel och därefter gjort sig av med kroppen. Eftersom paret är läkare har dom lätt haft tillgång till sömnmedel.

Men hallå! Eftersom dom är läkare tror jag inte att dom överdoserade av misstag. Om dom nu överdoserat så var det med vilje. Men den stora frågan återstår - Varför skulle dom ha dödat sin dotter?

Jag har alldeles för dålig insikt i deras familj för att ens börja spekulera. Man måste nog gräva djupt ner i den garderoben för att kunna hitta motiv till att ha ihjäl sin lilla dotter. Spänningen stiger, måtte man hitta en lösning på det här snart.

Kommentarer
Postat av: julia

tack för uppdateringen..har blivit dåligt på att följa utvecklingen ^^ ja tycker det låter lite galet..har man kollat psyket på föräldrarna om de nu kan bli misstänkta för försvinnandet? Det vore riktigt grymt om de ligger bakom det! Hemskt!

2007-08-27 @ 13:56:49
Postat av: t00b

Jag har snart tappat intresset för det hela. Det är såå uttjatat. Dom får ju massor med publicitet. Som jag sagt tidigare, det är som upplagt för en biofilm :) Förhoppningsvis har man kollat föräldrarna. Om inte annat för att utesluta dom. Så gör man alltid, så vitt jag vet. Tar fingeravtryck och DNA för att kunna utesluta att dom är misstänkta. För att dessutom underlätta spårsökningen om man hittar nåns DNA. Så slipper den vara från "okänd".

2007-08-27 @ 20:46:00
URL: http://t00b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0